Avatar billede peder77 Nybegynder
05. januar 2004 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er muligt?

Hej.

Jeg vil høre om mulighederne for at vise boliger i autocad 3D.
Jeg tænker på iforhold til at komme ind og gå rundt i en bolig, se den ude fra, evt. gøre brug af rigtig baggrund og mulighederne for at gøre animationen interaktiv.

Hvor lang tid vil det tage at illustrere et luksus højhus på 4 etager? og hvad vil prisen være?

Hvis nogen af jer har eksempler, må i meget gerne linke til dem så jeg kan se hvad der er muligt.
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. januar 2004 - 17:27 #1
At lave animation kan du godt i Autocad.

At bruge textures kan du også.

At gøre det interaktiv kan du ikke, men der findes alternativer. (Shockwave, turntool osv.)

www.turntool.dk kan du se eksempler, mener der er et hus.

Hvad det vil koste, tja så skal der nok lidt flere detaljer på bordet.

Er det realisme vi snakker om.
Er det med inventar.
Interaktivt.....hvad skal være interaktivt og hvor meget. Altså hvad funktioner skal der være.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2004 - 12:17 #2
ja, alt efter opgavens detaljer varierer prisen.
Omtalte arbejde ligger jo nok i den dyre ende af illustreringsarbejdet.
Send materiale til Thomas@Jordkloden.dk
og du kan få et tilbud.
Avatar billede peder77 Nybegynder
17. januar 2004 - 16:45 #3
Lukker her.