Avatar billede kufe Nybegynder
03. januar 2004 - 13:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Systemkrav til 3D Studio MAX?

Nogen der kan fortælle mig hvad systemkravene er til 3D Studio MAX? Gerne Hurtigt
Avatar billede zerohero Nybegynder
03. januar 2004 - 13:59 #1
3D Studio Max 6

Software System Requirements
- Primary Operating Systems: XP Professional (SP1),
  Windows 2000 (SP4), and XP Home (SP1)
- Internet Explorer 6
- DirectX 9 Recommended (DirectX 8.1 Minimum)
- OpenGL
Avatar billede zerohero Nybegynder
03. januar 2004 - 14:06 #2
Hardware System Requirements
- Intel PIII or later Processor or AMD running at 300 Mhz
  minimum (Duel Intel Xeon or dual AMD Athlon
system recommended)
- 512 MB Ram and 500 MB swap space minimum (1 GB Ram and 2 GB swap space recommended)
- Graphics card supporting 1024 x 768 16-bit color with 64MB Ram (OpenGL and Direct3D hardware acceleration supported: 3D graphics accelerator 1280 x 1025 24-bit color with 256MB Ram preferred)
Avatar billede zerohero Nybegynder
03. januar 2004 - 14:07 #3
Taget fra www.discreet.com ...
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. januar 2004 - 16:26 #4
Hvad menes enlig med 500 MB swap space ?
Avatar billede zerohero Nybegynder
03. januar 2004 - 17:13 #5
Jeg er næsten helt sikker på at der menes plads på harddisken til at 3D Studio Max kan smide data ned til eventuelt renderings informationer og backups! Når man rendere, står der noget om fysisk og virtuelt plads der bliver brugt til renderingen - den virtuelle tror jeg er en del af Swap filen! Windows bruger også gerne Swap funktionen. Oftest bliver Swap benyttet når der ikke RAM nok!
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. januar 2004 - 19:12 #6
oksy tak for det.