Avatar billede amoelle Nybegynder
19. januar 2001 - 12:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad kræves for at bruge Oracle DB til ny eBusiness site ?

Hej,
når man har fået en god ide til en eBusiness, og skal bruge en meget stor database til en 3-lags applikation....
- er det så en god ide at man selv driver en server med en Oracle DB, eller skal man prøve at købe sig til DB- og maskinkraft hos en udbyder ??

Vi har ideen, og kan også kode det, men ved ikke, hvad der bedst kan betale sig.

Hvad kræver det ( maskinkraft, størrelse, pris osv. ) for selv at drive en applikationsserver og en databaseserver ?...

...og hvor kan man søge oplysninger om \'outsourcing\' af denne del af løsningen, pris, vedligeholdelse etc.

på forhånd tak

mvh Anne
Avatar billede egonspock Seniormester
20. januar 2001 - 19:33 #1
Hej Anne,

Prøv at kontakte Morten Froulund i Tele Danmark IT Services på 33 87 57 34. Han kan sikkert være behjælpelig med et forslag til at hoste jeres database.
Avatar billede brain Nybegynder
31. januar 2001 - 13:04 #2
Hej Anne,

Prøv at kontakte CyberCity på 33983162, så tager vi en snak om en løsning.
Avatar billede brain Nybegynder
31. januar 2001 - 13:06 #3
Prøv også evt. på http://erhverv.cybercity.dk for en shop-løsning. Vi kan evt. henvende til partnere mht. udvikling af løsningen...
Avatar billede amoelle Nybegynder
01. februar 2001 - 12:00 #4
Hej EgonSpock og Brain. Jeg accepterede det første svar, men ville egentlig have delt points\'ene mellem Jer, da begge var gode og brugbare.
Tak for hjælpen
mvh Anne