Avatar billede mizzmolly Nybegynder
30. december 2003 - 21:17 Der er 4 kommentarer

kan ikke komme på MSN

HEJSA
jeg kan ikke komme på msn eller msn messenger. jeg har altid kunnet komme på, jeg har auto logon, og nu vises siden kan ikke vises og jeg kan ikke komme ind......er det noget med serveren eller opsætningen......
hilsen mizzmolly
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
30. december 2003 - 21:19 #1
Der er ikke noget galt med din opsætning... nogen gange virker msn bare ikke og så går der lidt tid, så virker det igen :)

havde faktisk det samme problem idag... men efter lidt tid virkede det igen
Men prøv at genstarte engang og hvis det ikke virker, så er der ikke andet at gøre pt end at vente lidt :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
30. december 2003 - 21:20 #2
hvilken version af msn har du?
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
30. december 2003 - 21:29 #3
Prøv med msn Messenger v.6.1

den kan hentes på http://messenger.msn.dk/

Men som Spiritusanta skriver, så er der en del gange hvor msn bare ikke virker...
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
18. maj 2004 - 16:19 #4
Fik du svar nok :)