Avatar billede scriptmanden Nybegynder
25. december 2003 - 20:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er standdar størlsen på en grafik design.

Hej jeg bruger Namo Web editor 5.5 og der  ligger der et program som hedder  WebCanvas og Namo WebEditor 5.5 som er super gode. men nå jeg vil lave ent grafik i WebCanvas  ved jeg ikek havd skal skal bruge fke.s 1024*860, men jeg kenner ikke noget til så meget af det der. håber i kan hjælpe mig.

God aften
25. december 2003 - 21:00 #1
Statistikken viser at ca. 50% af alle webbrugere stadig kører med en opløsning på 800*600.

Hvis du vil designe websider, der kan ses af alle, uden at skulle scrolle, bør du altså bruge dette format som standard.

Såfremt din webside er til en bastemt målgruppe hvor du har en forventning om, at flertallet brugere en højere opløsning, kan du selvfølgelig godt gå op i en højere opløsning.

Men vær opmærksom på at det er mere generende at se en webside, der er designet til en højere opløsning, end det er at se på en webside, der er designet til en lavere opløsning end den man kører med.
Avatar billede scriptmanden Nybegynder
25. december 2003 - 23:17 #2
takker