Avatar billede henrik300 Nybegynder
25. december 2003 - 20:00 Der er 2 kommentarer

Gemme password

Jeg bruger Frontpage-XP under Win-XP og kan ikke gemme password til websteder når jeg uploader, selvom jeg "hakker" af i rammen til at gemme passsword. Hver gang jeg starter skal jeg indtaste password igen, hvilket er meget irriterende.
Avatar billede mlhave Nybegynder
10. januar 2004 - 21:24 #1
Helt korrekt :o(
Der er desværre ikke noget at gøre, før det går op for Microsoft og de finder ud af at rette det.
Avatar billede mlhave Nybegynder
11. februar 2004 - 13:19 #2
Sker der noget her?