Avatar billede yesyes Nybegynder
22. december 2003 - 22:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

units setup

Hey jeg fulgte for noget tid siden en tutorial hvor de foreslog at man ændrede sin units setup men nu kan jeg ikke huske hvad de var default det irriterer mig meget da jeg så ikke rigtigt kan følge andre tuts uden at det bliver enten meget størrer eller meget mindre så hvis nogen ved hvad den står på standart ville det være rart :)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
23. december 2003 - 00:53 #1
inches.
Avatar billede yesyes Nybegynder
23. december 2003 - 13:59 #2
hmmm hvilken en af dem?
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. december 2003 - 17:20 #3
US standart  og under Unit default sætter du den til inches
Avatar billede i11uzion Nybegynder
23. december 2003 - 18:44 #4
michael-k>>> Nej, det du snakker om, er hvad max viser til brugeren i de forskellige felter. Det står som standard til "Generic units".

yesyes>>> I toppen af din "Units Setup"-box er der en knap der hedder "System unit Setup". Klik på den og sæt "System unit Scale" til "Inches" (der er kun én inches at vælge), tryk derefter "OK".

Dine "Display unit Scale" skal som sagt stå til "Generic", hvis du vil have standard indstillinger.
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. december 2003 - 19:23 #5
okay :)
Avatar billede yesyes Nybegynder
26. december 2003 - 01:17 #6
thx :D