Avatar billede b.h Nybegynder
15. december 2003 - 19:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pc fryser når jeg rendere

Når jeg rendere i poser 4,03 fryser min pc inden den er færdig det er på en Me pc med 512 ram og 30 gig fri hd pz3 filen er kun 50mb stor er der en der hved hvad der er galt ?
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
15. december 2003 - 19:16 #1
Det der er galt er ME... Historiens mest ustabile styresystem
Avatar billede b.h Nybegynder
15. december 2003 - 19:18 #2
Ja det må du nok sige hvad for et styresystem vil være bedere til det Linux ?
Avatar billede madshammer Nybegynder
15. december 2003 - 19:33 #3
Windows XP... der er sgu ingen problemer dér, men jeg har aldrig prøvet Linux, så jeg skal ikke kunne sige om det er bedre..

-madshammer
Avatar billede b.h Nybegynder
15. december 2003 - 19:35 #4
Okay tak nu er der kun en tur ned og købe XP imorgen og se hvad der sker !!!
Avatar billede _michael_ Nybegynder
15. december 2003 - 21:10 #5
Helt sikkert ME.... Vidunderligt system... :o)