Avatar billede palle_popnitte Nybegynder
13. december 2003 - 08:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tittelbjælke vil ikke folde sig ud

Hej Eksperter
Når jeg højreklikker på et hyperlink i IE og vil have det til at åbne i et nyt vindue. Så kommer der kun tittelbjælken frem og jeg skal selv trække siden ned. Lidt trals - Jeg syntes at jeg har rodet lidt med alle mulige instillinger, dog uden held.
Så hvordan får jeg lavet det om igen, så siden folder sig helt ud - automatisk.
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. december 2003 - 14:19 #1
Når du har trukket siden ned, og første gang du lukker, så gør det fra filer-luk (evt hold ctrl nede mens du lukker)
Avatar billede palle_popnitte Nybegynder
18. december 2003 - 20:34 #2
Har prøvet og det virker altså ikke..
Er der nogen som har et bedre forslag.
(PS. Kigger forbi om en uges tid)