Avatar billede far_mand Nybegynder
11. december 2003 - 15:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside problem

hejsa..

Jeg er så småt igang med at lave min egen lille hjemmeside, men har lidt problemer som er:

www.far-manden.tk men når jeg klikker "minimer" så bliver menu linien helt underlig og alt det andet!?
Hvad gør jeg lige så den selv finder ud af alt det skiiværk?

Siden er lavet i front page, i kan jo selv lige klikke ind og se problemet..

\\ Far Mand :) Help mee
Avatar billede exp Juniormester
11. december 2003 - 15:18 #1
Ked af at sige det kiddo, men din side er dælme ikke meget værd i mozilla firebird :-)
Avatar billede splatpack Nybegynder
11. december 2003 - 16:09 #2
Dit største problem er nok at menu tabellen er i procent % prøv at lave det om til pixels i stedet for.... så tror jeg at den er der

Noget helt andet så er det lidt noget skrammel at pruge rammesider (frameset)det er jo din sag, men det kan godt give problemer.

Splatpack
Avatar billede far_mand Nybegynder
15. december 2003 - 13:04 #3
splatpack>
Hvordan laver jeg det så hvis jeg ikke skal brue rammer?
Vil lige prøve det der med pixels :)
Avatar billede splatpack Nybegynder
15. december 2003 - 23:55 #4
Ok det er selvfølgelig en større sag men i stedet for at bruge rammesider.. kan man bruge tabeller og iframes (indbygget ramme)
F.eks. sådan

<iframe name="ramme1" width="xxx" border="0" frameborder="0" height="xxx" src="sidenavn" marginwidth="1" marginheight="1">
</iframe>

Det er kun et bud der er også andre måder man kunne gøre det på det er næsten kun fantasien der sætter grænser.

Splatpack
Avatar billede far_mand Nybegynder
17. december 2003 - 16:44 #5
Nøøøjern, tak splatpack, det virkede det med tabelen.. :)
Så må jeg jo se om jeg kan lave det med de rammesider..
Avatar billede splatpack Nybegynder
18. december 2003 - 00:07 #6
Det var da godt at det hjalp dig, og jeg takker for points

Splatpack