Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
10. december 2003 - 18:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

150 Kontaktpersoner! HELP!

Som mange andre har jeg valgt at bruge MSN... Men nu er jeg så stødt på et problem, da jeg har 150 kontaktpersoner på min liste, og så kommer Messenger med en utroligt "flot" men skide irriterende alert om at der ikke kan være flere på min liste..

er der ikke nogle der ved hvordan man fjerner det? :)
Altså, så man kan have 500 på sin liste.. eller hvad nu man nu ønsker?
Håber i kan hjælpe! :)

/Daniel Nielsen
Avatar billede popsy Novice
10. december 2003 - 19:24 #1
Can I extend my contact list capacity past 150 contacts?
Not exactly.
If you use an external client -- like trillian, which allows you to add more than 150 contacts to your list you can. Unfourtunately your list resets when switching back to MSN Messenger and "add contact" requests pop up from those people that you added via trillian.

Luckily, there is a program known as an "external contact list" that will allow you to add more contacts over the 150 limit, however I am not sure if it works with MSN Messenger 6.
If you want to try, the program is called: MSN Contact Enlarger -- sorry if it doesn't work, but it's currently the only application that can do it, that exists.
Avatar billede popsy Novice
10. december 2003 - 19:25 #2
Fra mess.be

Programmet han anbefaler er her: http://www.softpedia.com/public/cat/10/4/5/10-4-5-13.shtml

Men der er som han skriver, ingen garanto for om det virker på mess 6.0 +