Avatar billede thoke.dk Nybegynder
08. december 2003 - 16:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

logo/banner

Jeg tænkte på om der var nogen som ville lave et logo/banner til mig. jeg er ved at lave en side til http://thoke.dk , men er ikke så god til at lave grafik. Jeg håber der er nogen som vil hjælpe. Dimensionerne skal helst være: ca. 700x80 pix.

Hvis der er nogen som vil kigge på det ville det være lækkert. Baggrunden må gerne være transparant så jeg kan skift noget BG collor hvis det er..

På forhånd tak..
Avatar billede Kengun Praktikant
08. december 2003 - 17:29 #1
Hvis baggrunden skal være transparent så er det meget vanskeligt at lægge ind noget grafik *s*. Skal der stå noget på? Hvilket farve? etc.?
Avatar billede thoke.dk Nybegynder
08. december 2003 - 17:52 #2
der kan evt. stå "thoke.dk" , farven kan være HEX= #23B2E7 . ellers må du fantasere resten, du har sikkert lavet noget lign. før du kan få ideer fra, jeg har overhovedet ingenanelse om hvordan man kan finde på noget pænt, men lav noget, så skal jeg give noget feedback på det..
Avatar billede Kengun Praktikant
08. december 2003 - 18:41 #3
nja, ikke så enkelt at skyde i blinde, men her er et forsøg: http://www.kengun.com/eksperten/437395.jpg (mine klistermærker fjernes hvis du kan bruge banneret)
Avatar billede thoke.dk Nybegynder
08. december 2003 - 18:51 #4
Det ser faktisk meget godt ud. Nu har jeg siddet og surfet lidt på nettet og kommet frem til noget det gerne må være i stil sammen med, f.eks. logoet på http://www.thomaslunde.dk - det i toppen.

Men på det du har lavet nu ville det kun være teksten der skulle ændres, måske en lidt mere "fanci" skrifttype..
Avatar billede thoke.dk Nybegynder
09. december 2003 - 22:30 #5
det var ikke noget du gad at rode mere med?
Men tak for forsøget..
Avatar billede Kengun Praktikant
09. december 2003 - 23:43 #6
har gjort noget med bokstavene... (samme link)
Avatar billede thoke.dk Nybegynder
11. december 2003 - 22:07 #7
lukket