Avatar billede apollon55 Nybegynder
01. december 2003 - 23:02 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Need For Speed Underground

Argh eksperter nu må i hjælpe mig.. Har lige været ude at investere i Need For Speed Underground. Kommer hjem installerer som man skal men. Når jeg vil ind i spillet kommer jeg ind til en sort skærm, der går ca 3-4 sekunder så kommer jeg tilbage til desktoppen hvor mit baggrundsbillede er slettet så der bare er bæå skærm... Hvad er der galt..
Avatar billede egelund2 Nybegynder
02. december 2003 - 00:48 #1
Ja din computer kan tydeligvis ikke lide spillet. Du kan jo prøve at tjekke om der er noget på din computer som kan komme op at skændes med spillet.. eller du kan tjekke din grafikdriver, den kan godt være out of date..den sidtse mulighed jeg kan se, er at installere en nyere Directx.. Mere kan jeg ikke sige nu og her da jeg jo ikke ved hvad din computers tilstand er.. håber det er nok..
Avatar billede Six Nybegynder
02. december 2003 - 02:23 #2
Du kunne evt. også prøve at indstille din windows til at være fra united states  :O)
Avatar billede drystin Nybegynder
02. december 2003 - 02:56 #3
når du nu har fået det til at køre så skriv lige om spillet er godt.
Avatar billede Six Nybegynder
02. december 2003 - 04:48 #4
drystin - NFSU er helt igennem underholdning. :)

Det er meget "2 Fast 2 Furious" agtig. Man skal køre løb, for at kunne gejle sin bil og derved vinde street respect.

Jeg kan kun anbefale spillet. Man kan også spille det online mod andre.
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
02. december 2003 - 09:28 #5
du kunne jo være uheld og have fået fat i en australsk version ;o) , har selv prøvet det samme. sæt dit windows sprog til united states og land placering skal være australien. så køre det :D
Avatar billede brops Nybegynder
02. december 2003 - 13:10 #6
jeg har samme problem er lige med på en "lytter" er problemet løst...
Avatar billede apollon55 Nybegynder
02. december 2003 - 16:46 #7
problem solved.. Thx fjappe og epo....
Avatar billede brops Nybegynder
02. december 2003 - 17:07 #8
hvordan løste du det???
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
13. januar 2004 - 12:38 #9
sådan:
sæt dit windows sprog til united states og land placering skal være australien. så køre det :D