Avatar billede mobilegamer.dk Nybegynder
30. november 2003 - 22:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvad er hurtigst?

Jeg har lavet min færdige "skitse" til min nye hjemme side, men er i tvivl om det er bedst(hurtigst for brugeren)og klippe skitsen ud i små billeder og bygge siden op af disse eller bare og indsætte hele skitsen som en stor baggrund!
.. der ligger links rundt omkring på billedet og når folk trykker skifter indholdet af siden, men ikke baggrunden.

på forhånd tak..
Avatar billede fangel Nybegynder
30. november 2003 - 22:21 #1
det vil altid være bedst at klippe den ud - og så bruge så få dele af billedet som muligt ! billeder fylder LANGT mere end html gør !

Morten
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. november 2003 - 22:32 #2
Du ikke nøjes med at klippe den ud, hvis du har været smart, har du lavet den så du kan erstatte store dele af de ensfarvede grafikstykker, men den tilsvarende baggrundsfarve i en tabelcelle. Hvis du har været rigtig smart, har du lavet din grafik udskæring sådan at du ved at indsætte små stykker grafik som baggrundsgrafik i tabelceller, kan gentage sammme grafik i uendeligheder, og dermed lave autotilpasning til skærmens opløsning