Avatar billede grafik-anders Mester
26. november 2003 - 18:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

få vinduet til at åbne på midten af skærmen?

Min side åbner i et nyt vindue, men hvordan får jeg vinduet til at åbne på midten af skærmen? Og ikke i øverste venstre hjørne?

http://www.andersborg.com/start2.htm
Avatar billede vistodk Nybegynder
26. november 2003 - 19:01 #1
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
26. november 2003 - 19:07 #2
Det er altid en god ide at kigge forbi www.html.dk, hvis du er usikker på kodningen.

Der findes en god tutorials og andre.

Denne løser dit problem

http://www.html.dk/scripts/javascript/00023/

:-) karsten_larsen
Avatar billede miss-g Seniormester
26. november 2003 - 19:20 #3
Jeg fik løst samme problem i et spørgsmål jeg oprettede. Se om du kan hitte ud af det (jeg har nemlig ikke selv så meget forstand på javascript) *S*
http://www.eksperten.dk/spm/417143
Avatar billede grafik-anders Mester
26. november 2003 - 21:37 #4
Karsten_larsen tager får den igen!

Jeg er heller ikke for fed til Java, men eksemplet var meget nemt at implanter!

(undskyld til visto.dk, for jeg har slet ikke set på dine links – det kan også være, at de kunne bruges…)
Avatar billede grafik-anders Mester
26. november 2003 - 21:38 #5
Avatar billede vistodk Nybegynder
27. november 2003 - 10:20 #6
hvorfor kan du så afvise det?  jeg svarede jo først med samme script info
Avatar billede vistodk Nybegynder
27. november 2003 - 10:22 #7
du er hermed anmeldt for snyd/misbrug
Avatar billede snowball Novice
27. november 2003 - 10:46 #8
visto.dk: Prøv selv og kig dine svar igennem, og du vil finde ud af at du slet ikke har svaret korrekt på grafik-anders' spørgsmål.

Dit første link indeholder ikke kode som kan åbne et vindue centreret på skærmen. Dit andet link er endnu værre da den slet ikke kommer frem med nogen eksempler. Den kommer bare med "Search Results for: window script - No Results Found. Search Results for: script - No Results Found" og sådan er det for alle de ting der er linket til på siden.

karsten_larsen har derimod svaret præcist på det der blev spurgt om, så derfor er det rigtigt nok han modtager pointene.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede grafik-anders Mester
27. november 2003 - 11:21 #9
Man kan ikke lade være med, at blive lidt harm over, at blive anmeldt for snyd/misbrug!

Jeg mener at eksperten.dk er intet mindre end et genialt koncept og jeg nyder stor gavn af det. Jeg har på ingen måde gavn af at ’snyde’ med noget som helst!

Jeg har set dine links, - men de var jo bare til nogle ret uoverskuelig sider, hvor jeg umilddelbart ikke fandt, det jeg søgte.

Derfor var det langt hurtigere for mig at benytte de links, som karsten_larsen kom med, som var 100% direkte til en god løsning.

Jeg har igen taget et kig på de to links, du har sendt, men har endnu ikke fundet en løsning, som var lige så god og lige til, som den løsning som karsten_larsen kom med. Hvis du mener, din løsning er der, må du i det mindste specificer, hvor mere præcist den er at finde.

visto.dk> Hvis der var nogen, som skulle anmeldes for noget som helst, skulle du måske anmeldes for at være ’barnlig’. Du anmelder mig for at ’snyde’, fordi du har svaret dårligere end karsten_larsen og dermed gået glip at 30 point på eksperten.dk.

Mvh.
Anders
Avatar billede cygnet Praktikant
29. november 2003 - 16:30 #10
Lige en tillægs kommentar jeg bruger meget.

Hvis du opretter dig som bruger på activedeveloper.dk kan man brugen en pop up builder som man bare skal indtaste hvordan den skal se ud og så laver den koden til en. Ret lækkert og let.
Avatar billede grafik-anders Mester
29. november 2003 - 16:54 #11
cygnet> ok, - det må jeg prøve en dag!