Avatar billede imj Nybegynder
26. november 2003 - 15:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

USB-nøgle

Hvordan får man en usb-nøgle til at fungere i Windows 98,
jeg er blevet foræret en på 32mb.men kan ikke få den til at fungere.
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 15:49 #1
du mangler en driver - har du navnet på den ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. november 2003 - 15:50 #2
du skal finden driveren til den .. normalt på producentens hjemmeside.
Avatar billede imj Nybegynder
26. november 2003 - 15:57 #3
USB-nøglen hedder Song og så har jeg en fra kommputer for alle som hedder ACRU X
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 16:08 #4
den er da ikke nem at finde !!  - jeg har dog en driver liggende til en win98 af et andet fabrikat - hvis du skulle være interesseret i at prøve med den ?
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 16:18 #5
har du mere end navnet SONG ? - søgemaskinerne har temmelig mange hits på netop det ord...
Avatar billede imj Nybegynder
26. november 2003 - 16:41 #6
Jeg har ikke andre navne det står på nøglen, jeg har nemlig også været ude og søge.men er det alle driver til win 98 der kan bruges.
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 16:42 #7
det er jeg godt nok i tvivl om - men det er et forsøg værd..
Avatar billede imj Nybegynder
26. november 2003 - 16:49 #8
Mange tak for hjælpen
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 16:53 #9
føler ikke helt at jeg lever op til de 100 point, som har givet mig ! - returneres meget gerne !
Avatar billede imj Nybegynder
26. november 2003 - 17:03 #10
Jeg får nok brug for din hjælp en anden gang,så behold dem , men vil du gerne af med den driver vil jeg da gerne prøve den.
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 17:31 #11
jeg har smidt den op på et site - link følger her: www.espersen.org/pendulum.zip

Jeg ved godt der er en setup.exe - men jeg ville nok gøre således i første omgang:

1. dobbeltklik på pendulum.exe (pendulum er navnet på min usb-fætter)
2. den udpakker sig så til en mappe efter eget valg
3. Smid USB-pennen i maskinen
4. ifm. installationen så udpeg driveren i den udpakkede mappe
Avatar billede imj Nybegynder
26. november 2003 - 17:34 #12
Tak jeg fortæller dig hvis den duer men jeg når det nok ikke i dag,jeg skal i byen nu
Avatar billede espersen Novice
26. november 2003 - 17:43 #13
OK - jeg er spændt på det !!!
Avatar billede imj Nybegynder
27. november 2003 - 19:19 #14
Desvær jeg kan ikke få den til at vike med den drivere, men jeg finder nok på noget en ven jeg har vil undersøge navnet på den det er måske et firma navnet "SONG"
Avatar billede fasfan Nybegynder
04. februar 2004 - 14:22 #15
Din USB stick er en reklame fra Song Networks, prøv at ringe til dem og hør om de vil hjælpe dig.
Tlf: 36 90 36 90
/Fas