Avatar billede unsigned Nybegynder
25. november 2003 - 03:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få kommandolinien ned på plads

Når jeg åbner AutoCad, så hænger kommandolinien (AutoCad Command Line) i en boks til højre ca midt på skærmen. Hvordan kan jeg få den ned i bunden af skærmen, hvor den var første gang jeg åbnede AutoCad?
Avatar billede dla Praktikant
25. november 2003 - 10:43 #1
Jeg forstår det ikke rigtigt, for på min virker det sådan at kommandolinien er der hvor jeg satte den sidst jeg lukkede, men det er din åbenbart ikke?
Avatar billede sorensfar Nybegynder
25. november 2003 - 11:06 #2
Inden du lukker ACAD næste gang, skal du sørge for, at kommandolinien er kommet HELT på plads. Altså, der må ikke være en linie, hvor der står AutoCAD - Command line! For at få den på plads, skal du med musen tage fat i netop denne linie og trække boksen HELT ned i bunden af skærmen inden du slipper. Så lægger den sig nederst og fylder hele bredden på din ACAD, uanset, hvilken størrelse den havde før. Og så skal den også være dér, når du åbner igen næste gang.
Avatar billede unsigned Nybegynder
26. november 2003 - 00:33 #3
-> sorensfar  Efter nogle forsøg, så lykkedes det.
Avatar billede jarjar Nybegynder
16. januar 2004 - 14:06 #4
Du er sikker på at det ikke er F2 knappen du har trykket på!!
Er bare et forslag