Avatar billede prentow Nybegynder
22. november 2003 - 15:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PHP editor eller php tilføjelse til stones.

Jeg står og skal bruge en PHP editor helst gratis(betaler kun til .dk sites).

eller en tilføjelses fil til Stones webwriter så den har highligt og koder til PHP.

på forhånd tak :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. november 2003 - 15:10 #1
EditPlus2 har syntaxhighlight, dog er den ikke gratis, men koster omkring et par hundrede, www.editplus.com
Avatar billede prentow Nybegynder
22. november 2003 - 15:13 #2
har prøvet edit plus 2 men den highlighter ikke kun farver... og det har jeg meget sværd ved at se... muligvis pga. min farve blindhed... men editplus 2 og stones er osse det eneste jeg har prøvet.
Avatar billede prentow Nybegynder
22. november 2003 - 15:13 #3
men ellers tak :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. november 2003 - 15:16 #4
Jeg er ikke helt sikker, men mener at tsw kan gøre det - man skal registreres hvilket er gratis:

www.tsw.dk
Avatar billede ztyxx Nybegynder
22. november 2003 - 15:16 #5
hvordan skal den highlighte, for i EditPlus kan du selv sætte farver, men er det lidt i stil med stones, hvor det er baggrunden der highlightes
Avatar billede prentow Nybegynder
22. november 2003 - 15:18 #6
jeg foretrækker bagrunds highligt...
Avatar billede exp Juniormester
22. november 2003 - 17:28 #7
I Webcoder (www.tsw.dk) kan man selv indstille highlight-prefs
Avatar billede prentow Nybegynder
22. november 2003 - 21:29 #8
kom med en masse der e rpoint til alle der poster et acceptabelt svar