Avatar billede ird Praktikant
19. november 2003 - 16:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyeste update til sygate sløver pc

Var lidt nysgerrig efter om andre har dette problem?
Avatar billede resist Nybegynder
19. november 2003 - 20:59 #1
Hej ird!

Jeg bruger selv Sygate Personal Firewall. Hvordan oplever du, at den ”sløver” PC´en? Er der bestemte situationer, du kan referere til?
Avatar billede ird Praktikant
20. november 2003 - 12:18 #2
Hejsa :-)

Ja det er efter opstart!

Pc'en starter fint som den skal men når den skal starte antivirus(AVG) og sygate ( free version) Tager det 3-4min

Tiltider skal jeg også deaktivere LAN forbindelse og genaktivere den
Avatar billede kapla Nybegynder
20. november 2003 - 12:29 #3
Jeg bruger også AVG og Sygate, uden problemer, har du prøvet at deaktivere dem, for at se om det hjælper?
Avatar billede ird Praktikant
20. november 2003 - 14:37 #4
Ja det er prøvet. Har oså testet for virus og har fået fromsej til at tjekke log
Avatar billede resist Nybegynder
20. november 2003 - 21:12 #5
Når min firewall først er ”oppe at stå”, mærker jeg ingen ydelsesforringelse af pc´en. Dog vil jeg umiddelbart mene, at det tager længere tid (efter opdatering af Sygate), inden min pc giver mig adgang til Nettet. Altså en længere opstartsfase
Avatar billede ird Praktikant
21. november 2003 - 13:22 #6
Så er det nok bare iorden :-)

Siger mange tak for interessen!

Smid et svar
Avatar billede resist Nybegynder
21. november 2003 - 15:02 #7
Svar! :-)
Avatar billede ird Praktikant
21. november 2003 - 16:19 #8
Takker og god weekend
Avatar billede resist Nybegynder
21. november 2003 - 19:27 #9
Takker for point - og i lige måde.
Avatar billede naxcrylus Nybegynder
16. november 2004 - 22:29 #10
Hmm jeg har samme problem. Sygate 5.6 starter Dr. Watson der bruger 95-99% CPU kraft og langsomt fylder den bare hukommelsen op. Jeg kører Win XP Pro SP1 og AVG