Avatar billede frisdahl Nybegynder
19. november 2003 - 11:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dreamviewer 3.0 sætter en skråstreg i starten af hvert link

Hej,

Jeg kører Dreamviewer 3.0 på en Windows 2000 maskine. Ind til maskinen crashede fingerede min opsætning fint, men efter dette er Dreamviewer begyndt at sætte en skråstreg foran links, som jeg genererer med "drag and drop" finktionen. Det betyder at relative links opfattes som om de starter i roden og det gør de jo ikke.

En eller anden opsætning er forkert!

Ideer?

KH Klavs
Avatar billede bojohansen Nybegynder
19. november 2003 - 14:45 #1
Er ikke helt sikker på om det kan gøres sådant i DW 3, men prøv engang.

Marker en vilkårlig teks på en side, I Properties Inspectoren klikker du på mappe ikonet til højre for Link boxen, I pop uppen kan du nu nederst i denne vælge 'Relative to : Document eller Site Root'
Avatar billede bojohansen Nybegynder
19. november 2003 - 14:47 #2
Du skal dog huske at klikke ok efter valg af Link/fil ellers husker DW ikke at du har ændret indstillingen for links