Avatar billede unsigned Nybegynder
19. november 2003 - 06:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Istedet for 'file' og 'tools' osv, så står der 'express'

Øverst til venstre på skærmen, så i stedet for 'file' og 'tools' osv, så står der 'express'. Det er noget med en express menu, der er loadet. Hvordan får jeg den 'almindelige' tollbar tilbage på sin palds?
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. november 2003 - 07:49 #1
Er det i stifinder, eller hvor?
Avatar billede unsigned Nybegynder
19. november 2003 - 10:45 #2
Det er i AutoCAD. Nederst til venstre, det er vistnok på kommandolinien, skriver programmet:

Regenerating model.
AutoCAD menu utilities loaded.
AutoCAD Express Tools Menu loaded.
Avatar billede sorensfar Nybegynder
19. november 2003 - 12:34 #3
I komandolinien skriver du: menu
Og med mindre der er ændret i indstillingerne for, hvor autocad skal søge efter menu filer, så vil den åbne for autocads supportdirektorie, hvor du vælger acad.mnc - så skulle den rigtige menu være tilbage på plads.
Avatar billede sorensfar Nybegynder
19. november 2003 - 12:50 #4
Du kan evt. også vælge kommandoen: menuload
Så får du en dialogboks op, som viser, hvilke menuer der er loadet. Her har du så muligheden for at vælge "AutoCAD Express Tools Menu" (hvis der er én der hedder sådan), og så simpelthen bare unloade den igen.
Avatar billede unsigned Nybegynder
20. november 2003 - 20:51 #5
Det virkede.

Det er et nyt problem. Jeg har på en eller anden måde fået flyttet kommandolinien. Den er i et vindue for sig, som jeg kan flytte rundt på skærmen. Hvordan får jeg den ned i bunden af skærmen, hvor den plejer at være? Problemet vedbliver, selvom jeg lukker en tegning og starter en ny op.