Avatar billede zerohero Nybegynder
14. november 2003 - 21:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Points til tidsrejse-frede

Ved en fejltagelse gav tidsrejse-frede mig 200 points... saa jeg giver dem tilbage.

http://www.eksperten.dk/spm/427621
Avatar billede zerohero Nybegynder
14. november 2003 - 21:22 #1
Jeg vil lige sige at det bliver nok svaert at finde en tutorial med en kanin. I bund og grund gor det ligemeget om det er en kanin eller en hund eller et hvilket som helst andet vaesent. Princippet i at opsaette Bones, er den samme. Min anbefaling er at. Laer at modellere med Editable Mesh. Der findes et hav af tutorials til det. og derefter laer at bruge bones. Det er ikke saa svaert som det umiddelbart lyder til...

Held og Lykke
ZeroHero

(Taalmodighed er ofte noglen til success)...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
14. november 2003 - 22:41 #2
Tak for dine tips!
Der vandre stadig engle rundt på denne jord...