Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
14. november 2003 - 19:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

3D-kanin?

Hej ekspaerter!
Jeg har fået til opgeve at lave en kanin i 3D, som kan sætte af til spring, og hoppe. Jeg skal bl. a. bruge det såkaldte 'bone-tool'...
Hvis nogen kan hjælpe mig med en tutorial evt., så er der 200 points på højkant.

På forhånd tak!
- Frede
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
14. november 2003 - 19:21 #1
Det behøver ikke nødvendigvis at være en kanin... Det skal bare være en lodden hoppende gnaver...
Avatar billede zerohero Nybegynder
14. november 2003 - 19:47 #2
Det burde ikke vaere nodvendigt at lede efter tutorials for det. Kig i Max's Hjaelpe-fil der er der en rigtig god tutorial om, hvordan man bruger Bones i Max. Men ellers er der en del tut (ogsaa paa dansk) paa www.3dmaxer.dk

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
14. november 2003 - 19:52 #3
Jaeh, jo... Problemer er bare at jeg ikke kender ret meget til 3DSMax... Jeg ville meget gerne lave kaninen selv, men det kan jeg ikke...
Jeg har kigget på 3dmaxer.dk, men det ser ikke ud til at der er nogen speciel tut til en kanin...
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
14. november 2003 - 20:30 #4
Jeg håber der er en som kan hjælpe mig... :{
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
14. november 2003 - 20:31 #5
Pis... Der kom jeg lige til at forære 200 points, al for tidligt... Nåeh... Jeg håber du bliver glad for dem...
Avatar billede zerohero Nybegynder
14. november 2003 - 21:15 #6
Du kan faa dine points tilbage igen... opretter lige et emne "Points til tidsrejse-frede"
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
14. november 2003 - 22:39 #7
Tak... Så prøver vi nemlig igen...