Avatar billede superfetz Nybegynder
10. november 2003 - 16:14 Der er 4 kommentarer

Et dansk kalenderprogram

Hejsa,

Jeg leder efter et alternativ til Outlook's kalenderdel! Outlook vil absolut ikke køre på min maskine - en evig forbandelse, så derfor søger jeg en andet simpelt kalenderprogram med nogenlunde samme features som Outlook.
Skal gerne kunne vise måneder, uger og have alarm-funktion.

På forhånd takker!

/Superfetz
Avatar billede xmas Nybegynder
10. november 2003 - 16:29 #1
Så tror jeg det er den her du leder efter - http://www.stoneware.dk/timetool/default.htm
Avatar billede hcichosz Praktikant
10. november 2003 - 16:29 #2
Jeg er næsten sikker på du kan finde en her det er programmer lavet af danske programøre
http://www.danish-shareware.dk/
mvh HC
Avatar billede superfetz Nybegynder
10. november 2003 - 16:57 #3
Hey guys,
Det er IKKE helt hvad jeg leder efter... TimeTool kan en del ting, men jeg mangler er større måneds-oversigt, hvor der er plads til at skrive lidt tekst ved de enkelte dage -> som Outlook kan opsættes til!
Shareware-siden var meget spændende, men havde ikke det program jeg søgte!

Keep it up!
Takker!
/Superfetz
Avatar billede hcichosz Praktikant
10. november 2003 - 17:26 #4
det er ok, jeg er vild med siden med danske programmer
;-) mvh HC