Avatar billede blim Nybegynder
10. november 2003 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med animering

Hey derude...
Meget kort :

Jeg har en cylinder som jeg skal have Bend'et. Animationen varer 10 frames og over de 10 frames skal Direction gå fra 0 til 5...
Mit problem er så, at når jeg angiver at Direction skal være 0 i frame 0 (og opretter en key), og derefter går til frame 10 hvor Direction sættes til 5 (opretter endnu en key)... så sker der intet! Forstået på den måde at frame 0 nu også er sat til direction 5 !!! uanset hvad jeg gør ser den ikke ud til at animere min model!

Jeg har 3DSMAX 6 ...

håber nogen kan hjælpe på dette ellers så simple felt :)

mvh
Blim
Avatar billede i11uzion Nybegynder
10. november 2003 - 11:33 #1
1. lav en cylinder med tilstrækkelige segmenter og en bend modifier.

2. hiv timeslideren til frame 10

3. aktiver "Auto Key"-knappen

4. sæt din din direction til 5.

There you go
Avatar billede blim Nybegynder
10. november 2003 - 15:20 #2
Det var det første jeg gjorde... :) virker ikke du!
Har du prøvet at gøre det der med 3DS Max version 6? Fordi det er ellers sådan jeg altid har gjort med alle de andre...
Avatar billede i11uzion Nybegynder
11. november 2003 - 00:38 #3
... Jep, testede det i max 6 før jeg svarede. Det virkede.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
11. november 2003 - 00:39 #4
... Men hvis du har gjort det før i tidligere versioner, må du jo have styr på tingene, og så ved jeg sgu ikke lige hvad der kan være problemet. :/
Avatar billede blim Nybegynder
11. november 2003 - 09:35 #5
Det er superunderligt! Men ellers tak :) ..
Avatar billede blim Nybegynder
24. december 2003 - 11:07 #6
lukker :)