Avatar billede dytti Novice
04. november 2003 - 12:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Link i frames

Kan nogen finde fejlen for mig?
Når man klikker på linkene hvirker det efter hensigten i et nyt vindue, men når det skal bruges i en frame får jeg et irriterende "Siden kan ikke vises"
Hvad er der galt?
<a href="formler.htm #delefilt" class="link2b" target="main">Delefilter</a>
Avatar billede musti776 Nybegynder
04. november 2003 - 13:03 #1
lidt dumt men, du har vel husket og give din frame en "name"
Avatar billede dytti Novice
04. november 2003 - 13:07 #2
Joda - den hedder "main" og jeg har også lavet et ankerpoint som hedder "delefilt" i siden som hedder "formler.htm"
Jeg forstår det sgutte
Avatar billede bojohansen Nybegynder
04. november 2003 - 17:30 #3
<a href="formler.htm#delefilt" class="link2b" target="main">Delefilter</a>

Sådan.

Du har et mellemrum i dit link 'formler.htm #delefilt'
Avatar billede dytti Novice
04. november 2003 - 17:44 #4
AARHHGG - Tak for hjælpen :-)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
04. november 2003 - 18:04 #5
He he, kender godt det der 'AARHHGG' ;-)