Avatar billede olle Nybegynder
03. november 2003 - 20:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker det ikke

Hejsa!
Jeg har lige fået 3d studio max 5.
Mit problem er at nårh jeg starter det,
får jeg denne besked:
Error loading cdilla.dll !!
Håber nogle vil hjælpe mig ;).

På forhånd tak...
Avatar billede olle Nybegynder
03. november 2003 - 21:00 #1
Ville lige sige hvis nogen har 3ds max, og denne dll Ville
Jeg blive meget glad, hvis de gad sende den eller lign..
Avatar billede 3dmax Nybegynder
03. november 2003 - 21:36 #2
cdilla er en fil som du skal have, for at max 5 virker med windows xp. søg efter cdilla på nettet, den findes flere steder, instalere den og prøv max5 igen.
Avatar billede olle Nybegynder
03. november 2003 - 21:46 #3
Det kunne virklig være rart hvis du kunne give
mig et link point skal nok blive sat op !
Er ikke så god til at søge på nettet :(
Avatar billede 3dmax Nybegynder
03. november 2003 - 22:10 #4
prøv fx altavista.com, skriv: cdilla.
fx denne her:http://www.3dc.dk/downloads/filer/c-dilla3_24_010_r4/view
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
07. november 2003 - 12:22 #5
du kan hente c-dilla her: ftp://ftp1.discreet.com/web/support/3dstudio/C-Dilla3.27.zip

c-dilla er det program der håndtere din licens til 3dsmax. grunden til der kommer en fejl er at den version af c-dilla du har installeret er for gammel til at køre under winxp.
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
07. november 2003 - 12:24 #6
@3dsmax c-dilla er ikke for max virker til winxp, 3dsmax bruger c-dilla til alle verdioner af windows... men den c-dilla der er med kan ikke køre under winxp. den er kun kompitibel til og med win2k eller winME kan ikke lige huske det.

c-dilla er det program der håndtere din licens til 3dsmax. grunden