Avatar billede erikbredsted Nybegynder
03. november 2003 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jeg vil gerne sætte mine renderinger i kø.

Kan man kun lave render queue når man har har max sat op i netværk?
Jeg gad da godt lige kunne sætte 7-8 tunge stills op til rendering mens jeg besøgte min farmor i skals, men jeg kan ikke finde noget i hjælpefilerne der tyhder på at man kan gøre dette uden at have en server sat op i et renderingsnetværk og alt muligt hejs.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
03. november 2003 - 14:54 #1
Du kan godt sætte netværksrendering op på en enkelt computer, og derved sætte jobs i kø. Det gør jeg selv ofte, og det virker fint.
Avatar billede erikbredsted Nybegynder
03. november 2003 - 14:58 #2
ok, men hvordan?
Avatar billede i11uzion Nybegynder
03. november 2003 - 15:53 #3
Det står i din hjælp-fil under overskriften "Setting up for Network Rendering".

Jeg tror ikke jeg kan forklare det bedre end manualen kan, så det må være mit svar. :]
Avatar billede erikbredsted Nybegynder
03. november 2003 - 21:50 #4
Ok, Så vil jeg sættemig og læse lidt i den. HAPS...!!!