Avatar billede arnepedersen Forsker
02. november 2003 - 23:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Downloade musik , og lydeffekter til videoredigering

Jeg har en gang imellem brug for underlægningsmusik til mine redigerede videoer. Det kunne for eksempel være Italiensk, eller Thaimusik til at forbedre mine ferievideoer.
Jeg kunne også godt vide om jeg(gratis) kan hente lydeffekter til mit redigeringsprogram.
Der ligger i forvejen nogle få lydeffekter, men jeg kunne godt tænke mig nogle flere. Mit redigeringsprogram er Pinnacle studie 8.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
03. november 2003 - 01:44 #1
effekter: http://www.flashkit.com/soundfx/

I hvert fald en side jeg bruger meget. Men google er også god :o)
Avatar billede arnepedersen Forsker
10. november 2003 - 00:14 #2
Øv, jeg glemte at skrive jeg ikke er til andet end danske sider (efterlønner)
Avatar billede arnepedersen Forsker
11. november 2003 - 14:06 #3
Det er ikke fordi jeg har glemt siden, men jeg veter stadig på flere svar    ( der må være sider på dansk).

Jeg er klar over jeg har fået 1 svar, men mangler noget på dansk - hvis det findes.
Avatar billede arnepedersen Forsker
18. november 2003 - 16:34 #4
ok. ingen svar
Avatar billede arnepedersen Forsker
18. november 2003 - 16:35 #5
Tak til birgittejensen.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
18. november 2003 - 17:10 #6
Ja det var da så lidt :o)Ked af, at jeg ikke (eller nogen andre) ikke kunne hjælpe
Avatar billede henninga Novice
18. januar 2004 - 01:23 #7
http://www.sitecenter.dk/dansestudio/linksamling1/
http://www.vitaminic.dk/main

Et par links til danske sider - noget gratis andet koster men det står.
HenningA
Avatar billede arnepedersen Forsker
18. januar 2004 - 09:38 #8
Tak for det.