Avatar billede Beach Mester
02. november 2003 - 00:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

onFocus="if(this.blur)this.blur()

Kan ikke lige huske hvordan jeg får DW-UD 4 til automatisk at udføre (tilsætte) denne tag til alle mine links. Nogle forslag?

//Beach
Avatar billede cdc Novice
03. november 2003 - 10:52 #1
du kan lave et externt javascript, som der linkes til, så bliver alle links på siden sådan
Avatar billede Beach Mester
03. november 2003 - 11:09 #2
Havde på et tidspunkt et plug-in til DW4 som med et enkelt klik fiksede problemet. Kan bare ikke finde det mere:-(

//Beach
Avatar billede cdc Novice
03. november 2003 - 11:14 #3
oki
Avatar billede bojohansen Nybegynder
04. november 2003 - 19:18 #4
http://www.projectseven.com/extensions/index.htm

Remove IE Link Scrubber

Det skulle vist være den du mener?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
04. november 2003 - 19:21 #5
IE Link Scrubber, V1.6.0

lidt nyere, og findes på MM exchange, søg på 'IE Link Scrubber'
Avatar billede Beach Mester
05. november 2003 - 01:46 #6
Jammen hvor er det bare fantastisk:-)
Takker mange gange for de mange timer jeg spare på det her, og ja... Det var IE Link Scrubber jeg har brugt tidligere.

//Beach