Avatar billede bassa Nybegynder
31. oktober 2003 - 13:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside-link vil ikke fornyes!

Hej,

Jeg skal have uploadet en færdig side til min server, men af en eller anden grund blive den ved med at vise den gamle side på selve www.adressen.dk!?!? Hvorfor, og hvordan ændrer jeg det???

Her er et link til selve siden:

http://www.renell.dk/serviceart.html

Jeg har en ny version af selve serviceart.html-filen, men den vil ikke vise den inde på www-adressen....

Jeg har prøvet at slette den gamle side igennem min FTP, men det hjælper ikke.

Mvh
bassa
Avatar billede neander Nybegynder
31. oktober 2003 - 13:59 #1
I Internet Explore: Funktioner > Instillinger >

Under "Midlertidige Internet Filer" skal du sikre dig at siden hentes "ved hvert besøg på siden"
Avatar billede dsjk Novice
31. oktober 2003 - 14:01 #2
Prøv at slette midlertidige internet filer.
Funktioner > Indstillinger - Knap "Slet Filer"

/dsjk
Avatar billede bassa Nybegynder
31. oktober 2003 - 14:05 #3
Hvordan tildeler jeg de 100 point til neander??? Tak forresten! :)
Avatar billede neander Nybegynder
31. oktober 2003 - 14:06 #4
ved at "acceptere" :o)
Avatar billede fangel Nybegynder
31. oktober 2003 - 15:15 #5
ellers kan Ctrl + F5 force en update igennem fra de fleste sider... (undtagen hvis man sidder bag en cachende proxy)

Morten
Avatar billede bojohansen Nybegynder
31. oktober 2003 - 23:12 #6
Ctrl + Shift +F5

Så skulle der være helt hul igennem til den nye side, men alligevel kan du aldrig være helt sikker. Din Web hotel udbyder kan feks. også Cache dine filer for at spare på server resurser.

Men det var bare en forsinket side bemærkning ;-)
Avatar billede neander Nybegynder
04. november 2003 - 08:17 #7
tak for points! :@)
Avatar billede bassa Nybegynder
04. november 2003 - 12:49 #8
velbekomme :)