Avatar billede joker1129 Nybegynder
31. oktober 2003 - 09:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få tingene til at passe

Hejsa

Jeg er helt ny indenfor det her med at lave hjemme sider. Prøv at se dette link www.BefriMinMobil.dk.... I kan godt se der er noget galt ik :-)

Hvad gør jeg galt? Det ser godt nok ud i Dreamweaver, men når jeg ser den i browseren, så går det helt galt.
Avatar billede kop Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:36 #1
ja da. du skal lægge de hele i frames, og definere størrelsen .
især bjælken i højre hjørne oppe den skal definers om så størrelsen passer
Avatar billede jensendk Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:38 #2
IKKE Frames :-( Brug Cascading style sheets, så har DU styr på hvor tingene er placeret.
Avatar billede kop Nybegynder
31. oktober 2003 - 10:52 #3
knapper virker heller ikke /det er måske meningen her.  jensen har ret
Avatar billede joker1129 Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:12 #4
Hejsa

Det er meningen at knapperne ikke virker. Jeg tror at jeg har gabt over lidt for meget.... Jeg kan ikke finde ud af at bruge CSS
Avatar billede kop Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:22 #5
send mig din mappe. så kan jeg måske hjælpe dig lidt
Avatar billede joker1129 Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:29 #6
hvor skal jeg sende den til??
Avatar billede kop Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:47 #7
ja der var noget jeg havde glemt ) men til tl@tlgrafik.dk
Avatar billede joker1129 Nybegynder
09. juni 2005 - 22:19 #8
afsluttet