Avatar billede debski Nybegynder
28. oktober 2003 - 20:36 Der er 9 kommentarer

Vil ikke vise E: drev?

Nårj jeg tilslutter mit kamera til min computer via et usb kabel, kommer der et lille ikon frem nede ved uret hvor der står der er fundet ny hardware, men at den ikke kan installere da der mangler en driver. I manualen til mit kamera står der at win xp (som jeg har) er lavet til selv at finde og tilføje "removable media" og at et E: drev selv skal dukke frem i denne computer så snart kablerne er i henholdsvis computeren og kameraet! Hvad er der galt....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:04 #1
du skal nok lige installere en driver..O)
Avatar billede henninga Novice
29. oktober 2003 - 01:09 #2
Prøv at gå i enhedshåndtering  (Højreklik på denne computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering)  og se om den kommer som billedbehandlingsenhed eller som et diskdrev.
Hvis den kommer som billedbehandling skal du have en driver.
Måske kan det også hjælpe at opdatere XP.
HenningA
Avatar billede jensendk Nybegynder
29. oktober 2003 - 11:35 #3
Det vile være rart at vide hvilket kamera det er..
Avatar billede arlet Juniormester
29. oktober 2003 - 11:38 #4
Der følger helt sikker en cdrom med, med driveren på alligevel, den smider du i skuffen og installer driveren...

ellers må du fortælle hvilke kamera det er, så vi kan finde en driver til dig
Avatar billede henninga Novice
29. oktober 2003 - 20:59 #5
Det var da et underligt svar [arlet] - fisker du point ??
Avatar billede arlet Juniormester
29. oktober 2003 - 21:05 #6
???????????????????????????????????

hvad underligt er der ved det..

Der følger altid en cdrom med...

hvis der ikke gør det eller den er smidt væk, skal vi vide hvilke kamera det er, så kan vi finde en driver til det..
Avatar billede lvn Nybegynder
29. oktober 2003 - 21:49 #7
Træk stikket ud og sæt det i igen efter 5 sek. (virker for mig)
Avatar billede henninga Novice
29. oktober 2003 - 22:07 #8
Jeg mener [arlet], at når du gentager hvad der allerede er skrevet så er det jo ikke noget svar.
Og [lyn] kommer osse med et "genialt" svar - den er jo registreret af XP.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
03. november 2003 - 08:43 #9
skal vi videre her...så skriv hvilket kamera du har..O)

og/el. har du installeret xp sp1..??
den skulle løse problemet med usb (2.0)..O)