Avatar billede wraper Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:24 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

.jpg billeder

Ok, jeg har en vens comp her, som kan gå ind på et jpg billede, og når han så højreklikker på billedet og siger egenskaber siger den at det er jpg!
MEEEEN
Så når han højreklikker på lortet og siger gem som kan han kun gemme som bitman (.bmp)

Hvordan kan dette løses?
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:24 #1
han skal slette sine temp internet filer!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:31 #2
Funktioner -> internet indstillinger -> Slet filer under fanebladet generelt
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:32 #3
jakobclausen - come on mand...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. oktober 2003 - 19:33 #4
Det er en god ide at sætte sin browser til at slette alle temp filerne når browseren lukkes, det kan udelukke dette problem:

Funktioner -> Internetindstillinger -> avanceret -> Næsten nede i bunden kan du sætte hak i "Slet mappem temporary internet files"
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 01:50 #5
jakobclausen > synes du selv du er berettiget til de point?!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. oktober 2003 - 07:19 #6
Brugeren stiller et spørgsmål, får et svar og giver point til det svar som hjalp personen. Mener ikke det er mig der skal vurdere hvem der skal have point eller ej, da det må være personen der har stillet spørgsmålet. og det er hvad han har gjort her
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 07:28 #7
jamen ok så ved jeg da hvor du står mht. pointjagt og fairplay
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. oktober 2003 - 07:37 #8
Undskyld, det er 60 point - det kan vel ikke lave så meget røre. Du siger at han skal slette hans temp filer, jeg forklare hvordan han sletter dem, hvilket åbenbart var det der hjalp ham.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 07:43 #9
nej jeg er da ligeglad med 60 point - jeg har 50.000 af slagsen! jeg synes bare det er værd at holde lidt fast i de uskrevne regler.
Du har helt ret i at du svarer på hans spørgsmål. Jeg siger bare at jeg gjorde det først, og burde måske ha 30 point af de point du fik.
Men det er noget du bestemmer, og synes du at jeg ikke fortjener dem, ja så er det dit valg. Men husk så lige det når jeg næste gang snupper 200 point som du skulle ha haft halvdelen af...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:06 #10
Jeg siger ikke at du ikke må få de 30 point af mig - men at det ikke er mig der bestemmer hvem der skal have point.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:19 #11
ok jeg synes så bare at det er kotyme at du spørger om jeg vil ha 30 point - istedet for at jeg skal tigge om dem. Hvilket jeg selvfølgelig ikke vil
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:25 #12
Vil du have 30 point?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:42 #13
Avatar billede wraper Nybegynder
29. oktober 2003 - 16:53 #14
1: Metal Hansen, din dør! Du aner ikk hvem du skriver til her, jeg ved en del om computer men det gør min ven som sq ha hjælp ikk! Han vidste ikk hvordan man gjorde det som du skrev så luk venligst!
2: Jakob fik de points ga han gav et svar og en forklaring!

og så lige 3: metal hansen.. Du er da vidst ikk mer end 13 år hva? voks og lær noget om at lære fra sig!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. oktober 2003 - 16:56 #15
jeg er 13 1/2 !!!  (og lærerstuderende *LOL*)
Avatar billede wraper Nybegynder
30. oktober 2003 - 21:26 #16
metal_hansen
sikert.. FJOLS!
kom igen når du har fået hår mellem benene!
Avatar billede popsy Novice
30. oktober 2003 - 22:06 #17
Wraper> Gør dig selv en tjeneste, og få læst reglerne for brug af eksperten igennem, læg specielt mærke til afsnittet vedr. den ordentlige tone.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. oktober 2003 - 22:13 #18
wraper => læs venligst http://www.usenet.dk/netikette og http://www.usenet.dk/netikette/forklaring.html

hold sproget et en ordenlig tone for fremtiden, tak

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. oktober 2003 - 22:16 #19
et = i