Avatar billede anne-m Nybegynder
28. oktober 2003 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kontrollér flash i DW virker ikke!?

Hejsa!
Jeg håber at der er en eller anden der kan hjælpe mig her....

Jeg har en flash film, som jeg har lagt ind i DW. Nu vil jeg så gerne kunne kontrollere denne film ved at lægge en behavior på den " control shockwave or flash"

Jeg har givet min flashfilm et navn.... og alligevel virker det ikke.

Når man klikker på et billede skal filmen spille.
Men selv om filmen kommer op som en valgmulighed når jeg skal vælge hvilken film jeg vil kontrollere - så er det som om jeg ikke kan vælge den. Jeg klikker på titlen på min movie så den er valgt, men så snart jeg klikker på ok er den ikke længere valgt.

Når jeg siger ok alligevel får jeg denne melding, som jeg ikke ved om er direkte en forklaring på problemet, eller om det er noget andet der ikke fungerer:

Warning: Netscape users cannot acces this schockwave OBJECT (nest EMBED tag with the same name/src for compatibility)

Er der nogen der kan hjælpe mig ????? jeg fatter det ikke.....

TAK!!! :o)
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
09. november 2003 - 19:47 #1
Har du prøvet at spørge i flash kategorien?

:-) karsten_larsen
Avatar billede anne-m Nybegynder
10. november 2003 - 10:32 #2
øhh nej, jeg troede det var i dw problemet lå... !?
Avatar billede anne-m Nybegynder
27. november 2003 - 09:26 #3
jeg spørger et andet sted.