Avatar billede nanders Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Se besøgende

Kære eksperter,

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at se hvem der har besøgt min hjemmeside.

Min hjemmeside er af teknisk / ingeniørmæssig art.

Hvordan kan jeg gøre det i Frontpage ?

mvh

nanders
Avatar billede flim Nybegynder
28. oktober 2003 - 11:29 #1
Du kan ikke komme til HVEM der besøger din side. Dvs du ikke kan se om det er naboen, men du kan indsamle IP-adresser fra de computere der besøger din side.

Alternativt kan du lave et login-system hvor folk opretter sig som brugere, og på den måde se hvem, hvor og hvornår de besøger din side... Men ellers er det tætteste derpå at indsamle IP-adresser...
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. oktober 2003 - 11:31 #2
der findes counter der ikke blot tæller hvor mange besøgne du har haft man også viser hvem der har været ind.
Avatar billede Slawomir Seniormester
28. oktober 2003 - 11:34 #3
jeg bruger selv "livewebstats.dk" det synes jeg er rimmeligt godt.
Avatar billede exp Juniormester
28. oktober 2003 - 11:51 #4
Avatar billede Slawomir Seniormester
07. november 2003 - 15:22 #5
takker