Avatar billede renekoemler Nybegynder
28. oktober 2003 - 10:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mail genereret af formular

Hej,

Jeg har en formular som jeg har laver i FP XP, i følge hjælpen til FP kan man få den til at lave en mail med besvarelsen - men når jeg kører guiden Formular kan jeg "kun" vælge mellem selvlavet cgi, tekstfil eller html-fil.

Idet formularen skal bruges til bestillinger er det ikke fikst at filen bliver skrevet over når der kommer en ny indsendelse af formularen.

Jeg mener ganske bestemt at vores IIS køre FP extensions..

Bedste Hilsner
René
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
28. oktober 2003 - 10:41 #1
Prøv når du har lavet din formular, at højreklikke på formularen og vælge Indstillinger for formular. I den dialog er der en knap i bunden der hedder Indstillinger... Klikker du på den kan du komme ind og fortælle hvilken e-mail adresse du vil sende til.
Avatar billede thor.ostergaard Nybegynder
09. november 2003 - 19:25 #2
Er du kommet videre?
Avatar billede renekoemler Nybegynder
10. november 2003 - 11:17 #3
Videre tja - jeg har mødt et plug-in der beder om serverens e-mail kontaktperson e-mail smtp-server....men min adminstrator arbejder pt. i et andet spor..........
Avatar billede renekoemler Nybegynder
10. november 2003 - 11:17 #4
..tror nok du har ret serveren vil bare ikke sende.....
Avatar billede renekoemler Nybegynder
10. november 2003 - 13:44 #5
Jeg får også en fejlmelding:

Cannot run the FrontPage Server Extensions' Smart HTML interpreter on this non-HTML page: "http://mjdc01/Intranet/uddannelsesenhed/umak/umak_bestilling.htm"
Avatar billede renekoemler Nybegynder
14. februar 2004 - 15:34 #6
lukker