Avatar billede hebsbebs1 Nybegynder
28. oktober 2003 - 10:10 Der er 2 kommentarer

Billige Blitze til Canon EOS300

Er der nogen som kender forhandlere, hvor man kan købe Blitz til Canon EOS300 - helst Speedlight Flash 420 EX eller 220 EX??
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
28. oktober 2003 - 12:31 #1
Hvis du kigger på edbpriser.dk -> digitalkameraer -> tilbehør... vil du kunne finde den til en ca. pris på 2000,-

Hvis du finder en forhandler i Tyskland (enten via www.preissuchmaschine.de eller www.guenstiger.de) kan du få den til ca. 1500,-

Hvis du ikke kan tysk eller kender de flashes i forvejen, så er det måske nok en fordel at give de 500 ekstra og få en dansk manual.
Avatar billede jesperhaun Nybegynder
01. december 2003 - 13:52 #2
Du kan købe min 380EX billigt. Jeg har oven i købet også Canons originale forlængerkabel, så du kan holde flashen over hovedet, som mange pressefotografer gør. Kablet alene koster over 1.000 kroner.