Avatar billede sricka Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor gemmer XP de filer, der bliver brugt til systemgendannelse ?

XP henter en gang imellem filer til systemgendannelse. Giv mig venligst stien til disse filer.
Avatar billede detox Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:49 #1
Hos mig ligger de i: C:\System Volume Information
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:51 #2
ser ud til at detox har ret, går man ind i mappen står der noget med Restore, man kan også se datoen på hvornår mappen er lavet.
Avatar billede sricka Nybegynder
27. oktober 2003 - 16:26 #3
Hej Detox - send et svar, så jeg kan give dig pointene. Du har nemlig ret. Jeg har endda testet om filerne forsvinder, når man deaktiverer systemgendannelse. Det gør de (forsvinder altså).
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. oktober 2003 - 16:56 #4
detox -> ja, selv jeg vidste ikke hvor de lå, så jeg takker for oplysningen.
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:28 #5
<retaxes> er der någet du ikke ved ?*looooooooooooooooooooool*
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. oktober 2003 - 17:46 #6
ork ja, der er masser jeg ikke ved ;o)
Avatar billede sricka Nybegynder
30. juni 2005 - 11:00 #7
Detox aldrig sendt et svar.