Avatar billede wilde Nybegynder
26. oktober 2003 - 14:20 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Mine billeder kommer ikke på hjemmesiden?

Jeg har lavet en hjemmeside for en ven.

www.bobsartgallery.dk

Den har virket perfekt indtil for nogle uger siden, hvor billederne bare forsvandt.

når jeg går ind på min ftp og kigger, eller mine html editor (netscape composer) så ligner det hele sig selv, bortset fra at på min ftp er der kommet en fil af sig selv der hedder .ftpquota

Kan det have noget med sagen at gøre?
Jeg kan hverken læse eller slette den.

Hjææææææææææææælp!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. oktober 2003 - 14:22 #1
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2003 - 14:23 #2
Der ser ud som at du mangler noget .jpg i dine links.
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. oktober 2003 - 14:24 #3
Der er sket det af din editor har slettet .jpg i koden efter alle dine billeder. Det sker ved nogle editore at de pludselig gør uhensigtsmæssige tingt, f.eks. har jeg nogel sider der ikke kan editeres i forntpage da den sletter dele af koden.

Jeg foreslår at du åbner siderne i f.eks. nodepat, og skriver .jpg ind alle de steder i koden hvor der sidder billeder og så uploader igen via ftp
Avatar billede wilde Nybegynder
26. oktober 2003 - 14:56 #4
Tusind tak allesammen.. så kører den igen. :-)

Genialt sted herinde..