Avatar billede eebbe Nybegynder
20. oktober 2003 - 08:25 Der er 2 kommentarer

Ole-server

Jeg har oprettet en acess 2000 database, med tabeller og formularer. Pludselig kommer der en fejlmeddelelse: Der opstod et problem medens Acess kommunikerede med Ole-serveren eller ActiveX objektet. Luk Ole serveren og start den igen uden for Acess. Hvor finder jeg Ole serveren, og hvad kan problemet være. Det gælder ikke kun den pågældende database men hele Acess.
20. oktober 2003 - 08:28 #1
Jeg ville prøve at reparere Access (f.eks. via menupunktet Hjælp->find og reparer fejl i Access
Avatar billede eebbe Nybegynder
24. oktober 2003 - 08:45 #2
Hej thomasjepsen

Jeg har det problem at jeg overhovedet ikke kan komme i access. Fejlmeddelelsen dukker op inden jeg når at aktivere nogle filer, eller for den sags skyld hjælp.

Det virker som om jeg skal reparere udenfor access, som fejlmeddelelsen også indikere.