Avatar billede h.r.a. Nybegynder
15. oktober 2003 - 19:06 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

logo, til min hjemmeside!

Hej eksperter!!! eller grafikere :D nå, men jeg skal have et logo til min hjemmeside som jeg ikke helt er gået igang med endnu... det er min egen hjemmeside, hvor der gerne må stå Helenas hjemmeside i eller lignende... :D og det må gerne være i "gullige" farver eller "guldfarve" ... :D grunden til jeg spørger jer er at jeg ikke lige sidder inde med de programmer man bruger til det... :( men på forhånd tak :D
Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. oktober 2003 - 19:20 #1
www.cooltext.com
lav selv et - meget nemt
Avatar billede Kengun Praktikant
15. oktober 2003 - 19:32 #2
nå tror jeg det ville være nice med litt mere information som størrelse, hva din side skal indeholde, farve, etc.......
Avatar billede h.r.a. Nybegynder
15. oktober 2003 - 20:17 #3
Tuctoh, det er meget smart man kan de der ting og sager på http://www.cooltext.com men det er et "topbanner" og så er størrelsen noget i bestemmer bare det blir noget der ligner www.frip.dk/mounmar og ja jeg tror du ved hvad jeg mener i størrelse ;) men tak for tippet med cooltext :D problemet er bare du ikke svarede på mit "spørgsmål" ...
Avatar billede cdc Novice
15. oktober 2003 - 20:27 #4
er det en clan side eller en side med strikke opskifter, er en lille forskel
Avatar billede Kengun Praktikant
15. oktober 2003 - 21:33 #5
ikke for at være uhøflig men http://www.frip.dk/mounmar/ er ikke en side der styrer..... Men nu var det visst et topbanner du skulle have :-) Litt mere info ville være nice. Litt vanskeligt at lave noget ud fra intet...
Avatar billede Kengun Praktikant
15. oktober 2003 - 21:59 #6
det kan f.eks. være sådan noget: http://www.kengun.com/eksperten/414418.jpg - men jeg kan da ta meget fejl. Det kan forandres på. Mine klistermærker bliver kan selvfølgelig fjernet hvis jeg får de 200 points ;)
Avatar billede h.r.a. Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:02 #7
hehe lol lengun! den er da nice men for det første, det var ikke et svar du lavede, og så har jeg kun 155 point indtil videre ;) hehe
Avatar billede h.r.a. Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:05 #8
lav lige et svar kengun, og sry jeg kaldte dig for lengun :D  men lav lig eet svar så blir du accepteret
Avatar billede Kengun Praktikant
16. oktober 2003 - 12:32 #9
nåhr, okay, men man kan høyne de 150 points til 200 ved at klikke på de 150 points i dette spørgsmål ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2003 - 08:11 #10
...og mine klistermærker fjernes når jeg har fået de points ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
18. oktober 2003 - 11:21 #11
sker der noget her?
Avatar billede h.r.a. Nybegynder
18. oktober 2003 - 14:26 #12
sry, kom først til nu her... :D men nu har du fået mine point nu vil jeg have et uden "klistermærker" ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
18. oktober 2003 - 15:23 #13
værsågod :) (samme link)