Avatar billede blaa-hummer Nybegynder
14. oktober 2003 - 12:48 Der er 3 kommentarer

Sony NW-MS7 - XP Driver

Jeg kunne ikke finde en kategori omkring drivers.. Så jeg smed den altså her..

Jeg kan ikke finde nogle drivers til min Sony Walkman NW-MS7.. Der vel og mærket understøtter windows XP.. Lortet er orginal og købt .. (woow hva ;) Så jeg har selvfølgelig cd og det hele med... Men der ligger kun 2000 drivers som nægter at virke under XP.. nogle der kender en url med drivers? Eller kan finde en måde at opdatere/redigere dem fra cd'en ville jeg blive lidt glad ;)
Avatar billede blim Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:04 #1
Hey... Jeg har samme MP3 og det tog mig oseaner af tid at hitte det ud... men såvidt jeg husker skal du installere NW-MS9 driverne... så finder den automatisk din MP3-Afspiller i XP. Hvis den ikke gør det så er det fordi din MP3 afspiller skal sendes til opdatering. :)
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:04 #2
blaa-hummer->

på sony hjemme side står der at:

Windows XP Home Edition/Windows XP Professional
You do not need to install a new driver. The supported driver is already in your PC. You can use SonicStage Ver.1.5 by simply connecting your NW-MS7 to the PC via the supplied USB cable.

og her er link:
http://www.musiclub.sonystyle.com/supportdownload.jsp?p=31&jukeboxId=21&deviceId=40
Avatar billede blim Nybegynder
14. oktober 2003 - 13:05 #3
hold da kæft!! Har du set dato og tid på min og rigtigmmk's svar? :D :D

... ej men ville bare sige at SonicStage er god nok hvis du har en Net-MD ... men til din MP3 er det fedest at bruge OpenMG, og der skal du bare installere nw-ms9 driverne :)