Avatar billede hijklm Juniormester
10. oktober 2003 - 16:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kamera som webcam

Jeg har kigget lidt rundt på E efter lignende spørgsmål, men ingen har passet til mit spørgsmål.

Jeg har et Olympus 740 Uz digitalkamera.

Jeg kunne godt tænke mig at bruge det som webcam.

Jeg mener at kunne huske at have set et sted at man kan hente et lille program som alle med digitalkamera kan bruge til at lave webcam med.

Kan I hjælpe??
11. oktober 2003 - 02:24 #1
Du kan jo prøve at hente dether lille webcam-program, og se omn den kan genkende signalet fra dit kamera;
http://www.hilo.dk/pryme/

Du kan også prøve med:
www.showshifter.com/
som er et tv/video-capture (m.m.) -program.

Ellers kan du se om du kan finde en capture driver til dit kamera på Olympus' hjemmeside, det er mange gange det der mangler.
Avatar billede hijklm Juniormester
03. december 2003 - 18:48 #2
Lukker....