Avatar billede kehd Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:46 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Design et logo - og få 1.000 kr

Hey alle jer friske designere...

Så er muligheden for at designe et nyt firmas logo,
og dermed dets ansigt udadtil.

Er det DIT logo vi vælger bliver du belønnet med 1.000 kr., og dit logo vil fremover repræsentere firmaet...

Lyder det spændende?! Alle forslag er velkomne...

Læs om konkurrence og firmaet på www.fdogroup.dk

Forslag sendes til logo@fdogroup.dk

Hilsen
Kristoffer Drachmann
Webmaster - FDOGROUP.dk
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:49 #1
Det lyder interessant! Jeg vil bestemt prøve at kigge på den indenfor de nærmeste dage, hvornår er der deadline?
Avatar billede kehd Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:50 #2
Deadline er sat til 1. november 2003... Men jo hurtigere jo bedre :-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:53 #3
Hvad ligger der bag FDO Reklame og FDO Engros? Hvilken type reklame, hvilken type engros? Du er velkommen til at kigge på mit portfolio www.larsholmgaard.dk og se hvad jeg ellers har lavet. Alt er lavet fra bunden.
Avatar billede kehd Nybegynder
07. oktober 2003 - 22:59 #4
Har lige kigget på dit portfolio, og det ser ganske flot ud!
En yderligere beskrivelse af FDO Reklame og FDO Engros vil jeg overlade til "manden bag projektet", så hvis du gider skrive din email så skal jeg bede ham om at skrive tilbage hurtigst muligt. Du er ikke den første som spørger om flere oplysninger, så måske vi burde tilføje lidt flere oplysninger på www.fdogroup.dk !?!

Mvh
Kristoffer Drachmann - Webmaster
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:07 #5
Tak! Er det dig der lige har tastet 68741 som bonuskode, med TDC som webudbyder? :-)

Mht. logoet, så er han velkommen til at skrive på følgende mail, bare fjern mellemrummene: email @ larsholmgaard.dk

Jeg synes bestemt det er en god idé at skrive noget mere om baggrunden, på jeres infoside. For at finde den visuelt bedste essens af et firma, er man nødt til at kende mere til, hvad der ligger bag. Alt andet er useriøst (af designeren) og giver ikke et logo, der rammer selve nerven i det hele.
Avatar billede kehd Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:14 #6
Det er vist selveste BigBrother som skriver.... :-p
Og ja - det er mig som har tastet ovennævnte bonuskode ind og har TDC som webudbyder...!
Jeg takker for email adressen og skal nok vidergive den, og ja - vil give dig helt ret i din kommentar ang. lidt mere info! Vil tage det op til diskussion...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:18 #7
Hehe... jeg skrev jo der var 'hidden features' på forsiden af "My Playground" sitet... ;-)

Prøv bonuskoden 12195 i stedet for :-) Så kan du se mine tegninger...
Avatar billede kehd Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:24 #8
Der er vist en som har været i gang i en tidlig alder med at tegne...
Nogle af dem er bedre end andre, men sådan vil det jo nok altid være :-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:28 #9
You bet!

De er ikke allesammen lige gode, derfor har jeg dem kun som en 'kuriositet' gemt under en bonuskode. Mange af dem er kun skitser, som jeg aldrig har færdiggjort, men jeg synes personligt de er interessante i deres symbolik. "Evil love" synes jeg stadig er ret finurlig at tænke på.

De kommer aldrig op i mit portfolio! ;-)
Avatar billede yasp Nybegynder
07. oktober 2003 - 23:56 #10
har sendt en mail

men prisen holder ikke
Avatar billede anne-m Nybegynder
08. oktober 2003 - 10:58 #11
Hej
Jeg er klart interesseret i at give mit bud på et logo til Jeres firma... så jeg venter spændt på at høre mere om virksomhedens kvaliteter og målgruppe.
Jeg har ikke noget showroom, men arbejder til dagligt med grafisk design på et reklamebureau og er desuden i øjeblikket i gang med et kursus i grafisk design (logo-fremstilling) på kka.
Hvis i sender mere information om konkurrencen ud til enkelte interesseredes mailadresser er min: amk@gagarin.dk
Vi skrives ved.
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2003 - 11:00 #12
ikke for at brokke mig, men nederst i højre hjørne er der et link til http://www.zagitus.com/, som til at se til er et webdesign firma.

Man må derfor gå ud fra i har dem til at lave jeres website, hvorfor udarbejder de ikke et logo til jer også?
Avatar billede kehd Nybegynder
08. oktober 2003 - 11:27 #13
Til anne-m: Jeg sender dig en mail så snart informationerne er tilgængelige på www.fdogroup.dk

Til triple-x: Zagitus.com er kun hyret til at udarbejde hjemmesiden, men har desuden udarbejdet en række logoforslag til FDO Group. FDO Group har imidlertid ønsket at få alternativer til de udarbejde forslag idet de ikke var helt tilfredse med forslagene, og derfor er denne konkurrence igangsat. Desuden er det ikke normalt at et webdesign firma også udarbejder logoforslag - man har som oftest forskellige kompentencer. NB: Opfatter ikke din kommentar som brok :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2003 - 11:30 #14
okay helt iorden.

Når jeg hører ordet wedesign firma, tænker jeg straks et firma som kan lave alt design som skal bruges til min hjemmeside, der i blandt også logo.

men vil bare ønske held og lykke med at få udarbejdet et godt logo.
Smid en kommentar her når der kommer mer info så kigger jeg på det
Avatar billede cad_service_aalborg Nybegynder
08. oktober 2003 - 11:44 #15
Ja vi har også lige sendt vores forslag.
Avatar billede armena Nybegynder
08. oktober 2003 - 13:19 #16
Det lyder helt klart interessant, som alle andre ogsaa har sagt!
Og jeg vil meget gerne komme med nogle bud til jeres firma.

Hvis der er noget nyt jeg skal vide, saa er min email: Armen@alawork.dk!
Kommer forhåbeligt snart med nogle bud :-)

MVH.
Armen L.A.
Avatar billede armena Nybegynder
08. oktober 2003 - 23:47 #17
Ønsker i det i et specielt størrelse?
Avatar billede armena Nybegynder
09. oktober 2003 - 01:32 #18
Har også sendt mit forslag. :-)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. oktober 2003 - 20:20 #19
Men alt skal være tilgængeligt her (høhø;)!..
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. oktober 2003 - 20:25 #20
mosegris.dk - hehe husk lige det drejer sig om penge og ik point :o)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. oktober 2003 - 20:28 #21
PIS!.. Heh.. ;)

Troede faktisk at det galt for det hele!.. Altså.. Nå! Fuck det ;)
God fornøjelse!
Avatar billede saj Nybegynder
10. oktober 2003 - 20:19 #22
er der en tidsfrist på konkurrencen`??
Avatar billede saj Nybegynder
10. oktober 2003 - 20:20 #23
HOV :( har lige fundet det... sorry...
Avatar billede kehd Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:02 #24
*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/
Teksten på www.fdogroup.dk er blevet redigeret en smule til fordel for de designere som gerne ville vide lidt mere...
Og husk nu at konkurrencen endnu ikke er slut, og der er plads til endnu flere forslag - også gerne flere fra jer som allerede har indsendt!
*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:06 #25
Jeps, jeg har et undervejs... det skal lige 'modnes'. I modtager det umiddelbart før deadlinen.
Avatar billede kehd Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:09 #26
Lyder rigtig godt... Vi ser frem til det!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
02. november 2003 - 15:14 #27
hvaaa får man ikke svar for de mails man sender? jeg sendte en mail her for et stykke tid siden med et logo. Mvh mig
Avatar billede kehd Nybegynder
02. november 2003 - 15:25 #28
Hej Mig!
Nu ville det være lidt nemmere at fortælle dig om vi har modtaget din mail hvis du angav et navn. Alle mails vi har modtaget skulle være blevet besvaret med en "tak for deltagelse mail", og som du kan læse på www.fdogroup.dk vil vinderen af konkurrencen få besked når logoet er udvalgt. Vi siger selvfølgelig mange tak fordi du/I gad deltage, men hører I ikke fra os er det fordi netop jeres forslag desværre ikke er blevet valgt og accepteret.
Da logoet skal repræsentere FDO Group for fremtiden ser vi ingen grund til at forhaste os, og derfor tager vi os tid til at få udvalgt det helt rette.
Vinderlogoet vil blive offentligjort på www.fdogroup.dk - så kig forbi om et stykke tid!
Med venlig hilsen
Kristoffer Drachmann
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
04. november 2003 - 19:51 #29
det er fra Rasmus Jørgensen
sendt fra admin@ultraz.dk

det var bare hvis i ikke havde fået det.. er sendt d. 30/10..

mvh. Rasmus
Avatar billede kehd Nybegynder
04. november 2003 - 20:57 #30
Hej Rasmus!
Dit forslag er modtaget, og indgår som de andre i vurderingen.
Har bemærket du har skrevet "alt kan laves", men vi bliver nødsaget til at tage stilling til de reele forslag, så derfor vil du nok ikke blive kontaktet for at udvikle endnu et!
Med venlig hilsen
Kristoffer Drachmann
Avatar billede anne-m Nybegynder
05. november 2003 - 09:18 #31
... har i fundet et logo??! :o) og bliver det lagt ud så vi andre kan se det?
Avatar billede kehd Nybegynder
05. november 2003 - 09:49 #32
Når FDO Group har besluttet hvilket logo som fremover skal repræsentere virksomheden, vil det blive offentliggjort på www.fdogroup.dk.
- Præcis som der står tidligere i denne tråd, og på hjemmesiden :-)
Med venlig hilsen
Kristoffer Drachmann
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. december 2003 - 23:31 #33
Jeg har en fornemmelse af at vinderen er kåret? :-)
Avatar billede kehd Nybegynder
27. december 2003 - 17:05 #34
Til alle som har deltaget i logo-konkurrencen...
FDO Group siger mange tak for den store tilslutningen som har været til konkurrencen, og kan med glæde meddele at vinderen er fundet.
Lars Holmgaard (exp: holmgaard4) designede et logo som netop faldt i firmaets smag, og det kan ses på www.fdogroup.dk.

Endnu en gang mange tak for den flotte tilslutning, og rigtig godt nytår til alle.

Med venlig hilsen
Kristoffer Drachmann
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
27. december 2003 - 17:29 #35
Og jeg siger mange tak! Rigtig godt nytår til jer også.

PS: Kan jeg få dig til at acceptere mit svar på dette indlæg?
Avatar billede kehd Nybegynder
28. december 2003 - 19:36 #36
Til Holmgaard4: Dit svar skal nok blive accepteret, men vil blot give de forskellige deltagere mulighed for at læse hvem der har vundet!
Så det sker først om et stykke tid!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. december 2003 - 21:30 #37
Helt fint! :-)
Avatar billede cdc Novice
28. december 2003 - 23:09 #38
flot logo holmegaard4 :o)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. marts 2004 - 01:08 #39
Så... tror I ikke det er ved at være lukketid? :-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. marts 2004 - 17:13 #40
Jeg siger mange tak! :-)