Avatar billede hijklm Juniormester
07. oktober 2003 - 19:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Olympus 740-UZ

Jeg savner bare lige en vurdering af et 3 måneder gammelt Olympus 740-UZ incl.:
-Teleconverter
-Adapterring
-16 Mb + 32 Mb XD Picture card
-Usb + Video kabel
-4 batterier

Kameraet er MED GARANTI.

Hvad må sådan et koste?
Avatar billede zhark Nybegynder
07. oktober 2003 - 19:53 #1
Det er lidt svært, men er det købt her i DK? De kamaraer falder jo ret hurtigt i pris, mit Canon er falder ca. 1200,00 på ½ år! Det nævnte står til ca. 3500,00 uden ekstra udstyr! Kamaraet er bestemt OK, Olympus er bare kvalitet!
Men lidt u-handy - i forhold til hvad "man" almindeligvis forventer af et digital kamara, men vi "man"! Er jo forskellige og 10x optical zoom... du gør en god handel med kr. 2500,00 og - ja er det kamara sagen for dig (har du alligevel overvejelser om et sådan?) den slags må jo også med i vurderingen, således du ikke står i samme situation som sælger, der måske hellere vil have et der kan puttes i en skjortelomme!
Avatar billede zhark Nybegynder
07. oktober 2003 - 19:55 #2
PS.: 740UZ er nok købt for over 4000 (men det er jo ikke dit problem, såeee
Avatar billede hijklm Juniormester
07. oktober 2003 - 19:59 #3
Ekstra-udstyret skal jo medregnes. Der medfølger som standard til 740-UZ et 16Mb XD-kort, men sælger har derudover anskaffet telekonverter, adapterring og 32Mb XD-kort.

Jeg endte med at betale 2500 for hele baduljen INCL. porto....
Avatar billede hijklm Juniormester
07. oktober 2003 - 20:01 #4
Hov, der er jo forresten også oplader med. Det havde jeg helt glemt. 4 måneder gammelt, men uden en skramme. Telekonverteren og adapterringen er 14 dage gammel.
Avatar billede zhark Nybegynder
07. oktober 2003 - 20:23 #5
Du har gjort en god handel, meen 32Mb kort er alt for lidt, det - og 16 Mb kortet ville jeg bare glemme og få et 128MB, de andre er da rart nok som ekstra, eller med en kortlæser, som en ekstra "HD" til lidt back-up eller billeder til fremkaldelse, hvis ikke man selv printer osv.
Men igen - bestemt et virkeligt godt kamera!
Avatar billede zhark Nybegynder
07. oktober 2003 - 20:25 #6
Manual, batterier, oplader, USB osv. er (skal være) med - altid.
Avatar billede hijklm Juniormester
07. oktober 2003 - 20:46 #7
Ja, de to kort bliver nok også solgt på et tidspunkt. 256Mb skal dog lige faldet lidt i pris først... :-)