Avatar billede qazi Nybegynder
06. oktober 2003 - 12:54 Der er 3 kommentarer

opret,slet element og opdaterer xml-fil på server

Jeg vil gerne oprette/slette elementer i min xml-fil direkte på serveren.
Jeg laver det i asp i vb.
min xml fil hedder images.xml, og strukturen ser således ud
<images>
<image>
  <text></text>
  <path></path>
</image>
</images>
Det skal så være muligt at tilføje og slette <image> elementer med undertags i xml-filen.
Er der nogen der har et eksempel på både opret og slet.
Avatar billede qazi Nybegynder
06. oktober 2003 - 15:01 #1
Please er der ikke nogen der vil hjælpe.......:o(
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. oktober 2003 - 17:10 #2
jeg kan da komme med er forslag uden af kende til asp eller vb

du skal vist have fat i en dom parser.. google eller søg dine normale kilder for det
ihvertfald under java vil du bruge dom til at manipulere med nodes

skulle du bare parse det så er det sax du skal have fat i.

men jeg kender desværre ikke nok til det til at hjælpe dig videre
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. oktober 2003 - 17:11 #3
men hæng mig ikke op på det jeg har sagt .. jeg kunne tage fejl ;)