Avatar billede clausito Seniormester
05. oktober 2003 - 13:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sony DSC-P52

Har brug for et mindre avanceret kamera - bare til hurtig her og nu fotografering

Har I erfaringer med Sony Dsc-P52?

Er der links til test af dette kamera? Erfaringer fra andre?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
10. oktober 2003 - 00:57 #1
Her er en rigtig god side med masser af info omkring digitalkameraer og de er hurtigt ude med tests af nye modeller.
http://www.dpreview.com/

På siden finder du DSC-P52 fra SONY som du omtaler, linket til det kamera er her:
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Sony/sony_dscp52.asp

Sonys Cybershot serie er iøvrigt rigtigt god. Én ting der er værd at bemærke er muligheden for at tage billeder i 3:2 altså det der svarer til 15x10 billeder ved fotoforhandleren. Mange kameraer kan kun tage billeder i 4:3 formaet og så skal du til at beskære og alt muligt bøvl...
Avatar billede clausito Seniormester
10. oktober 2003 - 07:16 #2
Tak for svar - men hvordan får du dine points
Avatar billede cgleerup Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:11 #3
Hvis du kunne bruge det kan du acceptere det her svar... ellers spørger du bare igen. Iøvrigt skal du under det direkte link til kameraet lige klikke review hvis du vil se anmeldelser!
Avatar billede clausito Seniormester
10. oktober 2003 - 10:35 #4
Du får points - ja, jeg så under review. Tak for svaret