Avatar billede kimit Praktikant
03. oktober 2003 - 15:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Visning af skjulte tegn i programmet Xmlspy

Er der nogen der kan fortælle, hvordan jeg ivisningen tekstmode i programmet xmlspy kan få vist skjulte tegn for eksempelvis "line breaks".

Jeg har brug for dette for at kunne lave en søg og erstat...
Avatar billede simonvalter Praktikant
03. oktober 2003 - 18:06 #1
jeg er ikke helt sikker, men jeg tror ikke det er noget du kan gøre.
men jeg kan anbefale dig feks ultraedit til den opgave(show spaces/tabs).

hvis du kan leve med at markere hele filen og tælle dig frem
så kan du gøre det på den måde i xmlspy
Avatar billede kimit Praktikant
03. oktober 2003 - 18:45 #2
hej "loadet"... har lukket det andet spørgsmål.... Jeg havde en indtastningsfejl vedr. programmet.... jeg prøver dit forslag...
Avatar billede kimit Praktikant
06. oktober 2003 - 14:23 #3
Hej loadet...
Hvad mener du med "tælle dig frem"...?
Avatar billede simonvalter Praktikant
06. oktober 2003 - 17:06 #4
sorry jeg havde misforstået det lidt ..jeg har fortsat mit svar i det andet spm .. men du bliver nok nødt til at lukke det da det ikke overholder ekspertens regler helt.
Avatar billede kimit Praktikant
06. oktober 2003 - 17:11 #5
jeg har lukket det andet spørgsmål...
Avatar billede kimit Praktikant
08. oktober 2003 - 08:31 #6
Spørgsmålet er lukket
Avatar billede kimit Praktikant
08. oktober 2003 - 08:31 #7
Spørgsmålet er lukket