Avatar billede dosdesign Juniormester
23. september 2003 - 12:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine til ens egen website

Hej - Kender i en lille søgemaskine man kan sætte på sin egen webside, som kun søger på emner i ens egen side ... Helst på dansk !
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 12:49 #1
Kan man ikke det med Google? Det mener jeg helt bestemt...
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 12:51 #2
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. september 2003 - 15:44 #3
Jo jo det ser dsa rimelig ud med Google, men punkt 1 - Skal brugere så til at skrive ex. "billeder site:www.dosdesign.dk" i en søgeboks for at finde billeder istedet for bare "billeder" og punkt 2 de kommer ud på Googles website med helt anden design end min side og skal derefter linkes tilbage !
p.s min side er vist nede p.t
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 16:01 #4
ok, jeg kender desværre ikke et site, hvor man selv kan bestemme design til søgemaskinen. Der findes vidst en dansk søgemaskine, som gør det sammen som google, men jeg kan ikke huske navnet.

Tak for points anyway :@)